1 Ocak 2010 Cuma

Olmaz Abidin, zorlama!

Eee Abidin... Gecenin bu saatinde rahatsız ettin durdun... hayırdır nedir derdin? Yaz, yaz, yaz dedin de ne yazayım Abidin? Yazdıkça kendimizi yazıyoruz buraya, insanlar sokakta deli gibi bakmaya başladılar, sanki hepsi benzerlerini yaşamıyorlarmış gibi... Ne söyleyeyim Abidin? Söylenmedik bişey kaldı mı bu dünyada?

Yalnızız diyorum Abidin! "Ama ben değilim!" dercesine fotoğraflar yükleniyor internete.... Farkettin mi Abidin? Kimse fotoğraf çektirdiği herkesle birlikte yüklemez bu fotoğrafları... Bunun belki sadece senle ben farketmişizdir ama insanlar o aletin başında tek başlarına oturup da yüklerler Abidin...

He n'olur Abidin? Ben sana söyleyeyim. Hiç de birşey olmaz herşey bittiğinde... Sadece insanlar başını yerler "beni unuttun mu?" diyerek, biraz daha somurtkan olursun, biraz daha az anlatırsın, saman altından yürütürsün suyunu, ardını arkasını bilmeyen adamlar nasıl göğüs gerdiğine akıl sır erdiremeyip kendilerini tüketirler, sen bilirsin ama bildiğine mutlu olmadan, geçmişe dönüp bakarsın ve sonra dersin ki "büyüdük".... Hiçbir şey olmaz Abidin... Hiçbir şey!


Sonra insanlar ahkam keserler sana.... Ölüm derler, ne yollardan geçtik derler, bu gidiş gidiş değil derler, bilmezler ki her balığın suyu kendine pistir Abidin, iki yudum rakıyla içlerini dökecek zaman bulamayanların iki kitap söz söylemeleri abes değil midir? Ne de bilgili sanarlar kendilerini kara cahil hallerinde...


Sevgiden haberi olmayanların ölülerin ardından ağlamaları nedendir Abidin? Kendi pişmanlıkları değil midir? İnsan gerçeği görmekten neden korkar peki Abidin? Kendi acizliğini kendisi bile farketmekten kaçınmışken bunca yıl başkası farkedince kendini çıplak mı hisseder?


Peki Abidin bana hep umut veriyosun, gelecek güzel diyosun, seninle bir kişi daha fazlayız diyosun, dünya bireylerden oluşur sen değişirsen tümü değişir diyosun....... Peki neden sadece bana diyosun Abidin?

Herkese hoşaf verdin de insanların eşek olduklarından başka yeni ne farkettin ki Abidin?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder