26 Ocak 2010 Salı

"Sanırım artık kendimi o kadar çok açığa vurmak istemiyorum" yazısı

Gayet uzun bi yazı yazmıştım sonra farkettim ki fikirlerimi dışarı döküyorum ve bunları alan insan (doğru fikirler ya da yanlış, farketmez) biraz kurcalayıp biraz oynayarak kendine birşeyler katabilir..... Bundan benim çıkarım ne sorması ayıp? Ne bir yorum geliyor, ne bir tartışma ortamı oluyor, hadi ama tanrı aşkına kocaman bi düşünce köşesi bile açmıştım sırf birşeyleri tartışmak için. Çünkü sadece okuyana değil yazana da azıcık hayrı dokunsun di mi? Şimdi ben buralara bişiyler yazcam, sen aklındaki kendi düşüncelerinle birleştiricen ve üçüncü bir düşünce bulup daha geniş düşünücen.... e ben napiim? Sende 3 düşünce var bende düşün allah düşün 1 tane.... O yüzden tekel işçileri, devlet, yönetim, nasıl iyileştirilebileceği, insani ihtiyaçlar, bunların nasıl karşılanamadığı, kişiyi kurtaracak yol vs vs vs hakkındaki görüşlerimi kendime saklamaya karar verdim. Başardıımda "ben zaten biliyodum" diye bir yazı yazarım.

Herkese kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder