12 Kasım 2009 Perşembe

Başlangıç....

Nalet olsun içimdeki bir anlık hevese... Yaptık böyle bişey ama yapana kadar o kadar çok inciğiyle cinciğiyle uğraştım ki içimdeki o kocaman yazma şevkinden eser kalmadı. Belki birazdan tekrar gelir.

Bu arada sağdaki müzik kutusuna sürekli aklıma geldikçe bişiler ekliycem bu deneme gibi bişey oldu artık.

Renkler de çok mu uyuz oldu ne? Amaan ben geliştikçe blog da gelişsin napiim, dünya bile 6 günde yaratılmışmış ben pıt diye blog mu çıkarcam.

Ben peki bu blogu neden açtım: (Dün Efe ile iki kelimenin anlamını gittiğimiz seminerde netleştirdik sanırım. Onları kullancam. Kurumsalmış gibi görüncek ama ööle diil ;) )

Misyonum: (Çok açık ve net) Aklıma gelen ilginç fikirleri ve hayata dair görüşlerimle birlikte sıradanmış gibi görünecek saptamalarımı fikirlerine değer verdiğim lakin oturup iki çift lafın belini kıramadığım sevdiklerimle paylaşmak.

Vizyonum: Benim gibi düşünen bir kaç sevdicek daha bulup yazarlık vererek bu blogda aklıma gelmeyen ve/veya gelip de kelimelere dökemediğim, olgunlaştıramadığım taze ve ilginç fikirlerini paylaşmalarını sağlamak ve/veyahut (!? veyahut ne be?) ne söylerlerse söylesinler küçük düşmeyip, hafife alınmayıp, aşağı görülmeyecekleri; bilakis yeni bir fikir penceresi açtıkları için saygı duyulacaklarına inandırıp cesaretlendirmek.


Bak kurumsal deil demiştim. Bi vizyon bu kadar uzun olur mu beee! Oldu işte.

Not: Kelimeleri iyi kullanamıyorum, hatamı saptayıp da patavatsızca söyleyene çıkışırım. Göze alan ikaz etsin :)


(Corci - Amma boş yazdın be Cian abii!
 Chn - Kafayı korum Corci sus! Az ve yetersiz bile oldu bir tanıtım yazısı için!)

Not: Corci benim hayali George Clooney karakterim. Nasıl y.vş.k bir tip olduunu öğrenmek isteyenler Facebook'ta bir yerlerde Corci ve ben diye bi yazım var. Ona bakıp zaman kaybedebilirler. Ya da etmeyin. Ben Corciyle mutluyum. O bir hayali blog karakteridir bundan bööle. Arada sırada çıkıp yorum yapcak. Evet evet böyledir, böyle ve böyle olacak. İyice deli cevat'a bağladım. Sakın kol saati hediye etmeyin........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder